Go Back   Talkingship Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 45
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: VinDali
Forum: Music 12-22-2011, 07:55 PM
Replies: 14
Views: 11,874
Posted By VinDali
Not a band but this guy is pretty freakin good....

Not a band but this guy is pretty freakin good. Heard about him from Jay Mohr's Podcast Mohr Stories.
Keaton Simons
yN84P6f1CYo
Forum: The Bridge 09-07-2011, 05:48 PM
Replies: 16
Views: 8,092
Posted By VinDali
Giggity Giggity! Break out the singlets!

Giggity Giggity! Break out the singlets!
Forum: The Bridge 08-27-2011, 07:23 PM
Replies: 42
Views: 26,783
Posted By VinDali
The shows are good, but I enjoy 1 of the pod...

The shows are good, but I enjoy 1 of the pod casters a bit less than the other 2.
Even tho I wish 1 podcaster would stop talking now and then, I do enjoy them while I work.

The Starship Troopers...
Forum: The Bridge 04-19-2011, 07:06 PM
Replies: 14
Views: 8,433
Posted By VinDali
Are pants required?

Are pants required?
Forum: Bad Movie Drinky Drinky 09-18-2010, 02:49 PM
Replies: 8
Views: 4,767
Posted By VinDali
I shall be there, if I can stay awake. ...

I shall be there, if I can stay awake.
Shouldn't have had those Duvel's last night.
Forum: The Bridge 05-12-2010, 10:38 AM
Replies: 12
Views: 6,436
Posted By VinDali
Get some rest and get better soon.

Get some rest and get better soon.
Forum: Bad Movie Drinky Drinky 05-12-2010, 09:25 AM
Replies: 15
Views: 8,347
Posted By VinDali
I had one pop in my head last night. It...

I had one pop in my head last night.
It actually isn't a bad movie to me, but might be to some in today's standards - nah, it still kicks ass!
From 1981 - Heavy Metal...
Forum: Bad Movie Drinky Drinky 05-09-2010, 11:20 AM
Replies: 57
Views: 23,050
Posted By VinDali
Vietnam! Drink!! LOL

Vietnam! Drink!! LOL
Forum: Bad Movie Drinky Drinky 05-09-2010, 10:49 AM
Replies: 57
Views: 23,050
Posted By VinDali
That was a blast last night. Gonna have to do...

That was a blast last night.
Gonna have to do more Awesome Movie Drinky Drinky nights :biggrin1:
And I'll need to just get some Goose Island Honkers Ales instead of slammin' the good stuff...
Forum: Music 05-08-2010, 09:17 AM
Replies: 14
Views: 11,874
Posted By VinDali
Iron Horse Band ...

Iron Horse Band
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Iron_Horse_(band)?wasRedirected=true
Forum: Bad Movie Drinky Drinky 05-07-2010, 10:07 AM
Replies: 57
Views: 23,050
Posted By VinDali
Giggity Giggity Goo - this should be fun

Giggity Giggity Goo - this should be fun
Forum: Television Shows 05-06-2010, 03:03 PM
Replies: 14
Views: 7,516
Posted By VinDali
The show was SO good it's ridiculous that it was...

The show was SO good it's ridiculous that it was canceled. When there was talk of it of it going to HBO or Showtime that didn't sound too bad, but they never bit - that sucked. Bateman was so good in...
Forum: Bad Movie Drinky Drinky 05-06-2010, 02:58 PM
Replies: 57
Views: 23,050
Posted By VinDali
What time does this start? I want in - depending...

What time does this start? I want in - depending on if I'm home yet.
The Dude abides
Forum: Music 05-06-2010, 09:58 AM
Replies: 14
Views: 11,874
Posted By VinDali
Here's an interesting listen rXJrVsq4aVU

Here's an interesting listen
rXJrVsq4aVU
Forum: Music 05-03-2010, 02:05 PM
Replies: 14
Views: 11,874
Posted By VinDali
Backyard Tire Fire - Good to Be for $5 today on...

Backyard Tire Fire - Good to Be for $5 today on Amazon (http://www.facebook.com/l/6b9c1;www.amazon.com/Good-To-Be/dp/B0036YIEPA/ref=mb_oe_o")
Forum: Music 04-30-2010, 05:35 PM
Replies: 8
Views: 4,804
Posted By VinDali
Here's one from his new album OK Bartender ...

Here's one from his new album OK Bartender
izHGZKxX8Ng

And just cuz
VQCBTJm0sTw
Forum: Music 04-30-2010, 10:11 AM
Replies: 14
Views: 11,874
Posted By VinDali
I'm really diggin Backyard Tire Fire - may have...

I'm really diggin Backyard Tire Fire - may have to buy some more of their stuff.
Here's an older one of theirs

[/I][/B]xKyUM_qtiI0
waso_VGdhKI
kovNuXs61L0
Forum: Bad Movie Drinky Drinky 04-30-2010, 09:28 AM
Replies: 19
Views: 9,572
Posted By VinDali
I would like to watch The Dude too - Might have...

I would like to watch The Dude too - Might have to make some White Russians for the occasion.
Forum: Television Shows 04-29-2010, 11:16 AM
Replies: 17
Views: 8,752
Posted By VinDali
LOL Howard's outfits are unreal for sure. Saw...

LOL Howard's outfits are unreal for sure.
Saw him on an episode of Reno 911 the other day where he was a student driver they pulled over and he grabbed their guns & locked them in their own trunk...
Forum: Bad Movie Drinky Drinky 04-29-2010, 09:41 AM
Replies: 19
Views: 9,572
Posted By VinDali
Too bad Bugsy Malone isn't on Instant Watch (not...

Too bad Bugsy Malone isn't on Instant Watch (not sure what just made me think of that one, but it would be a pretty good one for BMDD)
sA_0cvd1EUM
fBdat4QeEr8

And for those who've never heard of...
Forum: Bad Movie Drinky Drinky 04-29-2010, 09:33 AM
Replies: 19
Views: 9,572
Posted By VinDali
I'm gonna have to get in on one of these soon,...

I'm gonna have to get in on one of these soon, but can't make it this Saturday - would've liked to play Burnout too (anybody still have Burnout Revenge? Crash mode in that one is still awesome ).
Forum: Whatcha Drinking? 04-29-2010, 09:26 AM
Replies: 5
Views: 4,070
Posted By VinDali
Yeah, I could see Zane maybe being a douche. ...

Yeah, I could see Zane maybe being a douche.
Remember he did a Girls Gone Wild infomercial before Three Sheets?

I want a Pleepleus tho. LOL...
Forum: Music 04-28-2010, 02:36 PM
Replies: 8
Views: 4,804
Posted By VinDali
From Richard's FAQ 5.4.1) Was that you...

From Richard's FAQ

5.4.1) Was that you singing the opening theme song for "The Osbournes" on MTV?

Nope. That is some other guy.

Funny story.

When they started developing the TV series,...
Forum: Television Shows 04-28-2010, 01:38 PM
Replies: 17
Views: 8,752
Posted By VinDali
Love the show! I have a Sheldon too - my brother....

Love the show! I have a Sheldon too - my brother. He drives me just as nuts as Sheldon drives them.
And Penny? Yarp. She just did a Maxim too :biggrin1:
Forum: Whatcha Drinking? 04-28-2010, 01:11 PM
Replies: 5
Views: 4,070
Posted By VinDali
Yeah Comcast dropped MOJO here too - bummed me...

Yeah Comcast dropped MOJO here too - bummed me out.
Showing results 1 to 25 of 45

 
Forum Jump

All times are GMT -6. The time now is 09:20 PM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.